Heps!

Nyt ollaan taas melkein viikkoa vanhempia sitten viime kirjoituksen. Elämä oikein vilisi silmien edessä! Tai sitten se oli joku noista koirista.. Mulla alkoi tänään kolmenkympin kriisi. Joku mun lähipiiristä (asuu samassa kämpässä) täytti vuosia. Oi voi kun taas vilistää silmissä! Heikottaa. Pitää säätää monitorin hertsejä korkeammaksi ettei vilistäisi niin pahasti..

Agilityssäkin on tapahtunut. Weewee kävi lauantain haaste-epiksissä JAU:n järjestämissä sellaisisssa. Ja maanantaina kans. Kivaa oli, muiden mielestä, koirakin taisi tykätä. Ei meinaan jäänyt kertaakaan seisomaan kontaktille. Kiirekiirekiire-häsä-häsä! Lauantaina taisi tulla kymppi, yksi kontaktilta ja toinen okserin riman pudotuksesta. Maanantaina HAU openin epiksissä taidettiin ottaa 20vp. Tulospalvelukin näytti meille omituisia aikoja. Heidän mielestään Weewee suoritti ratansa jossain 110 sekunnissa, eli melkein kaksi minuuttia poksahti. Aika jännää, sillä ainoa missä meni aikaa oli renkaan kielto jonka otin uusiksi. Ollaan ilmeisesti hitaampia kuin luultiin! Kello ei valehtele, kolmekymppiä lähestyy, taas vilistää....

Dummy kävi mamman kanssa tekemässä maanantaina komean nolleroisen! Sijoittuivat kakkoseksi, joku livahti aikahyvityksellä ohi. Kohta mulla ei oikeasti ole sitä kisa-koiraa: Weeweestä tehdään rehua minkeille, karvahanskat lapsille ja motivaatiopatukka Dummylle, ja Dummy toimii mamman kanssa niin että en saa takaisin kohta :D 

Noh, käytiin me treeneissä eilen Dummyn kanssa ja tämä meni ihan ok. Sir Wauhti oli jäänyt viimeviikolla treenipaikalle, ja nyt kun olimme eri treenipaikassa niin eipä sitä enää näkynyt. Ei löytänyt mukaan. Oli kuitenkin reippaampaa menoa kuin viime talvena eli hjuvalta näyttää silti (joo mä tiiän, oon tämmönen ylipositiivinen tapaus ja kaikki on kivaa ja hauskaa) Rata oli vaikeahko "Jartsan" suunnittelema vääntö-kovaa-vääntö-rata ja kun tietenkin olin myöhässä treeneissä niin en päässyt kunnolla tutustumaan siihen (siis rataan, kyllä mä "Jartsan" tunnen liiankin hyvin) mutta katsos vaan, nollalla läpi ja kettuilua päälle. Kuulemma ei tartte treeneihin tulla kun tutustumattakin pärjää... Kyllä mä kiusalla meen kuitenkin. Ollaan Oikosulun kanssa varattu pari treenivuoroa hyvinkaan koiraurheilukeskuksesta ja huijattiin "Jartsa" sinne opettamaan salojansa. Toivottavasti ne liittyy agilityyn tällä kertaa, eikä esimerkiksi derivoinnin ja integroinnin soveltamisesta tosielämässä...

Weewee starttaa huomenna Riman kisoissa. Toivottakaa onneva! Tais olla jopa kaksi starttia! Häsä-häsä! Jos musta ei kuulu viikkoon tai jotain, ni sitten ei tullut lähellekään nollaa siellä :-P