Vaihteeksi pitää näön vuoksi laittaa jotain muutakin kuin akilitiin liittyvää. Luulevat muuten vielä ties miksi! Luulevat vielä agilitaajaksi! Ja semmoiseksi joka ottaa vielä harrastuksen tosissaan!!! Sehän ei käy päissänsä oleville!

Oltiin tuossa joku viikonloppu sitten (oiskohan ollut viime viikonloppu) itte järjestetyissä pentutrehveissä (siis oikeesti, mä luulen että se oli viime viikonloppu). Ei me oikeestaan niitä ite järjestetty. Sen järjesti yks toinen kasvattaja pentueilleen. Me mentiin sitten siivellä ja pidettiin samassa paikassa omat pippalot.

Penneleistä oli mukana (siis Weeween) 4 / 7. Yksi perui kun vaaveli oli saikulla (Kimi) toinen asuu Oulussa (Mosku) ja yksi läks Ouluun (Mikä siinä Oulussa oikein kiehtoo???) (ja nimiä mainitsematta ((Risto))) Mutta mukana oli nämä seuraavat Valkoiset pystykorva-seisojat:

1822545.jpg

Oli tosi kiva leiri. Noi pe"%#leet vaan seiso tolleen koko päivän ("=n %=t #=u). Joku tais kuvan ottaa. Mä katoin lasten perään. (taisivat päästä Guinessin ennätystenkirjaan).

Oli meillä Weeweekin mukana, mutta se ei oikein päässyt tosi toimiin. Sillä oli jääny viime ruokailusta jotain hampaiden väliin ja oli vähän hämillään tästä.

1822539.jpg


No nyt mä kyl vähä juksasin. Kyl me kävelyllä käytiin. Emmä siis kokoaikaa kattonu niitten lasten (omiahan ne on (kait..)) perään. Tässä todiste ku kävelytän kahta ötökkää:

1822538.jpg

Toi auto taustalla ei oo muuten meidän. Eli turha teidän salapoliisien on käydä urkkii sen rekkaria. On helpompiakin tapoja saada selville minkä näköiseen autoon me oikeesti mahdutaan ja miltä se näyttää. Me muutenkin yritetään pysyä erossa noista kolmen kirjainten yhdistelmistä (bmw, lsd, hiv, cia, kgb, opel...)

Nojoo. Kivaa oli kyl oikeasti tuolla. Kattokaa vaikka tän kaverin ilmettä kun siltä kysyttiin että olikos kiva nähdä sisaruksia? Mä olin kans niiin onnellinen :-P   

1822543.jpg

(Mamma tappaa mut kun se lukee nää mun tekstit. Jos mua ei näy / näkyny keskiviikon treeneissä hoskin kentällä ni mut löytää meidän takapihalta, ½ metriä nurmen alta) (ja mä oikeesti uskon että se ei näe lukea näitä tekstejä jotka on sulkujen sisällä!)